keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Mistä tunnistaa huono asiakas?

Näin lyhyenkin kokomuksen jälkeen oon oppinut vähän erottamaan huonot asiakkaat hyvistä. Jos vähänkin joku on vaikuttanut epäilyttävältä, olen jättänyt vastaamatta tai perunut tapaamisen.

Ehdottomasti pahimmat ovat juuri ne, jotka haluavat paljaalla. Eivät välitä omasta terveydestäkään ja varmisti on harrastanut tätä aikaisemminkin. En ota riskiä.
Sitten on ollut vain negatiivista sanottavaa niistä, jotka soittavat tuntemattomasta numerosta. Ne saa unohtaa saman tien.
Samoin myös nekin, jotka viestittelevät kokoajan. Kaiken pitäisi tulla selväksi muutamalla viestillä. Huono asiakas myös tinkii hinnasta. Köyhät saavat olla ilman.

1 kommentti:

  1. Hei! Löysin sun blogin googlettamalla, ja juu, älä koskaan suostu paljaalla. Edes ekstra-rahaa vastaan :) Katso mun blogi myös.. :)

    VastaaPoista